Έχω εκατοντάδες ψηφιακούς δίσκους. Σ' αυτούς φυλάω διάφορα: από προγράμματα μέχρι τραγούδια και από ταινίες μέχρι αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων μου. Είναι όμως τόσα πολλά τα δισκάκια, που δεν θυμάμαι πού έχω τι.
Σ' αυτή τη δυσκολία ήρθε να με βοηθήσει το VisualCD. Αφού το εγκαταστήσω (δωρεάν είναι) και το τρέξω, βάζοντας στον οδηγό του υπολογιστή ένα δισκάκι, καταγράφει λεπτομερώς τα περιεχόμενά του, σημειώνει τον τίτλο του ή τον τίτλο που θα του δώσω εκείνη τη στιγμή, δέχεται τα σχόλιά μου και άλλες επιλογές και δημιουργεί ένα μικρό αρχείο για κάθε δισκάκι.
Όταν με το καλό χρειαστεί να αναζητήσω κάτι, υπάρχει σχετική επιλογή αναζήτησης σε ένα, σε περισσότερα ή και σε όλα τα δισκάκια που έχω καταλογογραφήσει μ' αυτόν τον τρόπο. Τότε η αναζήτησή μου θα είναι πολύ πιο εύκολη. Μέχρι και τα περιεχόμενα συμπιεσμένων αρχείων ρυθμίζεται να καταγράφει.
Και επειδή θέλω να το έχω πάντα μαζί μου, το έχω μετατρέψει σε portable μορφή και το έχω σε ένα (από τα πολλά) φλασάκια μου. Όποιος το θέλει σε τέτοια μορφή, ας μου στείλει μήνυμα.


This entry was posted on Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.